Informatie over onze beveiligde betalingsmethoden

Kredietkaart

Het is mogelijk voor de klant om een ​​creditcard te gebruiken en te profiteren van de transactiesnelheid en de flexibiliteit die deze betaalmethode biedt. Alle transacties op onze site zijn beveiligd.

Is online betalen per kaart veilig?

De Euromobi.be-site verwijst door naar onze partner Stripe.com, een van de leiders op het gebied van beveiligde betalingen in Europa. De betaling vindt plaats op hun site en houdt in dat er geen bankgegevens over u via de site Euromobi.be gaan. Betalen met creditcard is daardoor perfect beveiligd door professionals

Uw bestelling wordt geregistreerd na acceptatie van de betaling door de bankdienst. U kunt dus met een gerust hart online betalen door het nummer, de vervaldatum en de beveiligingscode van uw bankkaart in de daarvoor bestemde velden in te voeren.



Het is absoluut de veiligste, snelste en meest betrouwbare manier om uw bestelling te betalen. Uw creditcardgegevens worden versleuteld met SSL3 (Secure Socket Layer) en worden nooit onversleuteld via internet verzonden. De betaling gebeurt rechtstreeks aan de bank. Euromobi.be heeft geen toegang tot deze gegevens, en heeft ze nooit opgeslagen (zelfs niet om ze over te dragen) op haar servers.




Op deze manier laten we de expertise en veiligheid over aan professionals, de enige informatie die we van Stripe.com krijgen is dat wat betekent of de betaling van een bestelling is mislukt of gelukt. Met deze informatie kunnen wij de status van uw bestelling aanpassen.

Hoe verloopt de betaling met een creditcard?

Na het selecteren van de optie van betaling met creditcard en na het klikken op de optie "Bestellen", wordt de klant doorgestuurd naar het Stripe-betalingsplatform, waar de creditcardgegevens moeten worden ingevoerd, in het bijzonder creditcardnummer, vervaldatum en beveiligingscode. Ten slotte hoeft u alleen maar op de knop "valideren" te klikken om de transactie te valideren.

Als de betaling niet wordt geaccepteerd, verschijnt er een foutmelding in het winkelwagenvenster. In dit geval wordt aanbevolen om de handeling opnieuw te proberen. Als het probleem echter aanhoudt, raden we de klant aan om voor meer informatie contact op te nemen met zijn bank of de entiteit die de creditcard heeft uitgegeven.

Zodra de betaling is afgerond, wordt het bedrag van de creditcardrekening van de klant afgeschreven. Als het om welke reden dan ook nodig is om de bestelling geheel of gedeeltelijk te annuleren, zullen we het overeenkomstige bedrag binnen maximaal 5 werkdagen terugbetalen. De transactie verschijnt op het creditcardafschrift van de klant 2 werkdagen na de datum waarop de terugbetaling is uitgevoerd.

Om onze klanten te beschermen tegen het risico van mogelijke fraude, kunnen we aanvullende informatie vragen om de evaluatie van de betaling te vergemakkelijken. Als we binnen 3 werkdagen geen reactie krijgen, zullen we de bestelling annuleren en een terugbetaling uitvoeren.



Let op: Betalingen worden altijd in euro's gefactureerd. Sommige bankentiteiten kunnen wisselkoersen in rekening brengen. Euromobi is totaal los van deze stand van zaken en dient niet verantwoordelijk te worden gehouden.

Stripe

Betalen via Stripe is een veilige methode die over de hele wereld wordt gebruikt. Bezoek https://stripe.com/ voor meer informatie over deze betalingsmethode.

Sofort

Gemakkelijk. Zeker. Onmiddellijk.

SOFORT Banking is een van de veiligste betaalmethoden op internet. De belangrijkste factor in de hoge veiligheid van SOFORT Banking is het online banksysteem zelf. Dit TÜV-gecertificeerde betalingssysteem garandeert maximale veiligheid voor de koper, dankzij de gebruikte PIN- en TAN-codes.

Transacties vinden in realtime plaats. Er wordt direct een betalingsbevestiging aangemaakt, wat betekent dat Euromobi.be de artikelen direct naar de klant kan verzenden nadat de klant een bestelling heeft geplaatst.

U vindt er meer informatie over




SOFORT Banking hier.

SOFORT banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen en die erg populair is in Duitsland. De betalingswijze is gebaseerd op het principe van bankoverschrijving. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de consument alleen de betaling te verifiëren. Details zoals bedrag en begunstigde zijn al ingevuld. SOFORT verwerkt vervolgens de betaling. Het voordeel van deze betalingsmethode is dat het menselijke fouten elimineert, waardoor de betaling snel en gemakkelijk verloopt.

4 stappen 

                Voor een consument bestaat een SOFORT-betaling uit 4 stappen:

1.De consument kiest zijn land en de bank waarmee hij wil betalen.

2.Wanneer de consument zich op de inlogpagina van het beveiligde betaalformulier bevindt, logt hij in met zijn online bankgegevens.

3.De consument bevestigt de overdracht met een pincode of een kaartlezer.

4.De consument ontvangt een bevestiging van de overdracht en / of bevestiging van de bestelling van uw webwinkel.




overschrijving

In het geval dat de klant de betaling liever doet na het registreren van zijn bestelling, is de mogelijkheid van bankoverschrijving beschikbaar, zodat hij de bestelling later kan betalen. Verzenden van het pakket is pas mogelijk nadat de overboeking is gedaan en na bevestiging van onze bank dat het bedrag op onze rekening staat.

Onze bankgegevens zijn als volgt:

Bank: AXA BANK

              Troonplein 1 in 1000 Brussel.

RIB:

                               IBAN: BE87 7512 0982 6194

                               BIC / SWIFT: AXABBE22

Rekeninghouder: EUROMOBI SPRL

                               Willy van der Meerenstraat 13/1

                               B-1140 Evere

                               Belgie

                               BTW / ondernemingsnummer: BE0 725.833.083.





Het wordt ten zeerste aanbevolen om het referentieordernummer op de bankoverschrijving te vermelden en een betalingsbewijs naar onze Klantenservice te sturen, zodat de identificatie van de betaling en de afhandeling van de bestelling sneller gaat.

Eventuele bankkosten die door de bank van de klant worden geclaimd, zijn zijn verantwoordelijkheid.

De producten worden 6 dagen in de wacht gezet. Als de betaling gedurende deze periode niet is ontvangen door Euromobi, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.